21 сәуір
Кобе қаласында сутегі ауруханалар, спорт клубтары мен пойыздарға электр қуатын жылытады және өндіреді. Мұның бәрі "сутегі қоғамына"көшудің ұлттық бағдарламасы аясында. Жапония 2017 жылы сутегі Стратегиясын тұжырымдаған әлемдегі алғашқы ел болды. Оның көмегімен ол 2030 жылға қарай парниктік газдар шығарындыларын 46% - ға азайтып, 2050 жылға қарай көміртегі бейтараптығына қол жеткізеді деп күтеді, өйткені сутегі жанған кезде жай буға айналады. Бірақ сутектің өзі қалай өндірілетіні өте маңызды. Оны өндіру кезінде СО2 өндіріледі, оны ұстап, сақтау керек. Fh2r "жасыл" сутегі өндірісінің ең ірі ғылыми-сынақ орталығы Фукусима атом электр станциясының жанында салынды.
Fh2r отын элементтері және сутегі технологиясы бюросының Бас директоры Эиджи Охирдің айтуынша, бұл кәсіпорын жаңартылатын энергия көздерін барынша қолдана отырып, көмірқышқыл газын шығармай сутегі өндіру әдістерін зерттейді. "Жасыл" сутегі судың электролизі арқылы алынады, нәтижесінде оттегі мен сутегі шығады. CO2 өндірістік тізбегінің кез-келген кезеңінде ерекшеленбейді. Сутегі автомобильдер мен үйлер үшін отын элементтерінде 10 жылдан астам уақыт бойы қолданылып келеді. Бірақ болашақта оның энергия ресурстары арасындағы үлесі артуы тиіс. " көміртек бейтараптығына қол жеткізу үшін, – сенімді Эиджи Охира, – сутегі тек электр энергиясын өндіруде ғана емес, сонымен қатар көміртегі бар отынның орнына автомобильдер мен өнеркәсіптік кәсіпорындарда отын ретінде де қолданылады. Бірақ сутекті қарапайым отын ретінде пайдалану үшін оның құнын төмендету керек. Жапонияда біз сутектің құнын қазбалы отынның қазіргі құнына 2050 жылға дейін жеткізуді мақсат етіп қойдық "
Бағаны төмендетудің бір тәсілі-шетелде өндірісті ұлғайту, яғни сутекті импортқа қол жетімді ету. Кобедегі Сутегі энергиясын жеткізу тізбегі Австралияда өндірілген сутекті пайдаланады, содан кейін Жапонияға жеткізіледі. Kawasaki Heavy Industries өнеркәсіптік концерні бірінші болып теңіз сутегі тасымалын ұйымдастырды. Ол -253°С температураға дейін салқындатылады және тұтынушыға сұйытылған түрде тасымалданады. Suiso Frontier танкері жүкті Австралиядан Жапонияға 16 күнде жеткізеді. Масахико Нишимура концернінің атқарушы директоры сұйытылған сутекті тұрақты тасымалдау үшін Suiso Frontier-ге қарағанда жүз есе көп жүк көтергіш кемелер салу керек дейді.
Сонымен қатар, сұйытылған сутегі терминалының тағы бір компоненті – мамандандырылған қойма әзірленуде. "сақтауды мүмкіндігінше көп жасау керек, – дейді Мотохико Нишимура. - мұнда орналасқан резервуар мөлшері бойынша әлемдегі екінші болып табылады. Бірақ тұрақты тасымалдау туралы айтатын болсақ, оған 20 есе көп резервуар қажет болады. Қазір біз сфералық цилиндрлік жалпақ түбіндегі бактың орнына сұйытылған табиғи газды тасымалдау кезінде қолданылатын резервуарға ұқсаймыз. Осындай резервуарларды қолдана отырып, біз шығындарды азайтамыз".
Дереккөз euronews